Cum să rezolvi cei 6 factori nutriționali care
te țin departe de corpul dorit

Practic, în acest ebook afli:

  • Care sunt alimentele pe care creierul tău VREA să le consumi cât mai des și de ce se întâmplă asta
  • Care este elementul / obiceiul care duce la diminuarea în mod automat a caloriilor consumate zilnic
  • Ce soluții să aplici atunci când îți este poftă exagerată de dulce, de înghețată sau de produse de patiserie
  • check
    De ce recomand să păstrezi fiecare masă individuală simplă, însă cu diversitate între mese de-a lungul zilei
  • check
    De unde provine de fapt senzația de sațietate după o masă și cum faci să dureze cât mai mult ca să nu-ți fie foame odată la 2 ore
  • check
    Care este legătura dintre vitamine și minerale și centrul de reglare a foamei din creier
  • check
    De ce ești la un risc mai mare cu 72% să mănânci mai mult când stai la masă cu prietenii tăi și cum poți să gestionezi cu succes această situație
  • check
    Câte mese sunt recomandate pe zi și la ce ore pentru a-ți grăbi ritmul de scădere în greutate

Așa te simți când pui strategiile la treabă

Așa te simți când pui strategiile la treabă

dr Constantin Niță
Dr. Constantin Niță, autor Sistemul de slăbit

 Termeni și condiții © Copyright 2018